Strony internetowe projektowanie + opracowywanie treści

Strony WWW Warszawa: Podstawa sukcesu to odpowiednie treści i pomysł na marketingową obecność w sieci! 

Oferta projektowania stron internetowych rozbudowana o usługę opracowywania treści marketingowych powstała w wyniku naszego głębokiego przekonania, że kompleksowy serwis podczas prac projektowych znacznie przyczyni się do sukcesów marketingowych naszych klientów. Dlatego też, planując proces projektowania stron internetowych szczególną uwagę zwróciliśmy na analizę biznesową naszego klienta. Naszym marzeniem jest dopracowywanie projektów, które będą spełniały istotne dla sukcesu rynkowego założenia.

Rolą stratega komunikacji marketingowej jest przeanalizować wszystkie niezbędne elementy procesu sprzedażowego firmy, w tym analizy narzędzi marketingu internetowego tak, aby projektanci dokładnie wiedzieli, w jaki sposób mają wykonać projekt. Podczas takich analiz niejednokrotnie doradzamy w przygotowaniu określonych materiałów oraz sami pomagamy je opracować. Często zdarza się, że dajemy sugestie dotyczące przygotowania ich oferty w kontekście analizy ofertowej firm konkurencyjnych.

W ramach naszej współpracy możesz przejść przez cały proces budowania koncepcji strategicznej, zbierania materiałów i wdrożenia technicznego lub – jeśli część prac okaże się zbędnych, przejść od razu do określonego etapu w naszym procesie budowania strony WWW.

WSTĘPNA ANALIZA PROJEKTU

Podczas tego etapu, staramy się odgadnąć jaki rzeczywisty problem ma rozwiązać wdrożenie nowego projektu strony WWW. Na tym etapie jesteśmy w stanie również odgadnąć, jak dobrze firma jest przygotowana do współpracy w zakresie realizacji strony internetowej. Podczas wstępnej analizy projektu powstaje również szereg pomysłów na zastosowanie narzędzi marketingu internetowego. Pierwszy etap projektu, to z reguły jedno spotkanie lub rozmowa telefoniczna / Skype.

ETAP 1: SZCZEGÓŁOWE PLANOWANIE PROJEKTU

Ten etap prac następuje szczególnie w sytuacjach, gdy firma nie ma spójnej wizji marketingowej lub nie jest pewna odnośnie doboru narzędzi promocji w Internecie. Szczegółowe planowanie projektu to czas, w którym nasi specjaliści dostarczają do firmy dużą dawkę wiedzy marketingowej oraz technicznej i wspólnie planują strategie zaistnienia w sieci. Nasze planowanie często obejmuje dodatkowe działania, takie jak kreacje reklamowe, kreację i wdrożenie systemu identyfikacji wizualnej, produkcje filmowe oraz zdjęciowe i wiele innych.

Bardzo istotnym elementem planowania jest dobór narzędzi marketingu internetowego, w szczególności takich jak pozycjonowanie w wyszukiwarce Google (SEO), reklama Google AdWords (dzięki odpowiedniemu ułożeniu treści i struktury zakładek można redukować jej koszty), newsletter, social media, blog. Finałem prac na tym etapie jest szczegółowy plan działań wraz z podziałem ról w projekcie który obejmuje możliwości samodzielnego przygotowania określonych materiałów przez klienta, przygotowanie materiałów na zlecenie klienta przez naszych specjalistów lub wdrożoną firmę zewnętrzną.

ETAP 2: UPORZĄDKOWYWANIE TREŚCI NA STRONĘ WWW ORAZ OPRACOWYWANIE DODATKOWYCH MATERIAŁÓW

Ta część prac nad stroną internetową, jest okazją do zbudowania bazy tekstów sprzedażowych (które mogą kiedyś służyć klientowi do innych celów, np. folderu firmowego, ulotki), odświeżenia wizerunku marki lub dopracowania innych materiałów reklamowych. W zależności od ustaleń z poprzedniego etapu prac, nasz klient będzie w różnym stopniu angażowany w proces pracy nad projektami.

Finałem tego etapu prac są uporządkowane treści na stronę internetową oraz wyprodukowane i zebrane w systematyczny sposób dodatkowe materiały które posłużą budowie strony WWW. Wszystkie zebrane w ten sposób elementy są zamieszczane na naszym serwerze, a klient ma w przyszłości do nich stały dostęp, co ułatwia dalsze zarządzanie marketingowe firmą.

ETAP 3: BUDOWANIE MAKIETY FUNKCJONALNEJ

Budowa makiety funkcjonalnej to element prac, który z reguły wykonujemy we własnym zakresie. Skonstruowanie planu strony WWW który będzie obejmował wszystkie założenia funkcjonalne, dobrze wyeksponuje walory oferty biznesu naszego klienta oraz będzie odpowiadał wymogom użyteczności (tzw. usability) to dla nas priorytet. Prace zaczynamy od zaplanowania makiety strony głównej, potem projektujemy makiety wszystkich zakładek. Gotowe makiety dostarczamy naszym klientom. Czasami podczas dopracowywania makiet powstaną nowe pomysły na dopracowanie niektórych materiałów reklamowych, wówczas składamy odpowiednie propozycje dotyczące ich produkcji.

Wynikiem projektowania makiety funkcjonalnej jest rozkład wszystkich elementów na stronie internetowej oraz projekt ścieżki przepływu użytkowników.

ETAP 4: PROJEKTOWANIE GRAFICZNE

Projekt graficzny jest dopracowywany przez naszego doświadczonego grafika kreatywnego. Projektowana jest szata graficzna strony wraz z tzw. stylami – czyli kolorami, czcionkami itp. Zadaniem projektanta jest również dodatkowy dobór materiałów graficznych zakupywanych z internetowych baz zdjęć lub praca na materiałach powierzonych przez klienta. Całość projektów (każda zakładka) jest w następnej kolejności prezentowana naszemu klientowi, z którym wspólnie ustalamy ewentualne poprawki.

Etap projektowania graficznego kończy się na zaakceptowaniu wszystkich prac graficznych przez naszego zleceniodawcę.

ETAP 5: WDROŻENIE TECHNICZNE

W zależności od zaproponowanej wcześniej technologii, nasz zespół techniczny wdraża projekty technicznie oraz dostosowuje projekt do urządzeń mobilnych. Jest to etap, który wykonujemy bez angażowania czasu naszego klienta. Podczas pracy nad tym etapem projektowany jest również interfejs systemu do zarządzania treścią, tzw. CMS.

Wynikiem prac nad tym etapem jest gotowa strona WWW, która w następnej kolejności jest poddawana testom technicznym.

TESTY, POPRAWKI I PRZESZKOLENIE

Ostatni etap projektu który składa się z następujących elementów: testowanie projektu przez specjalistów i klienta, poprawki ewentualnych błędów technicznych oraz szkolenie z zakresu obsługi systemu CMS. Gotowy projekt jest umieszczany na serwerze naszego klienta lub jeśli jest taka potrzeba, sami dostarczamy serwer na którym będzie stała strona internetowa.

KORZYŚCI

Głównymi korzyściami wynikającymi ze współpracy z nami są:

  • Szczegółowa analiza biznesowa, która pomaga nam projektować strony które spełniają rzeczywiste potrzeby klienta i wspierają procesy sprzedażowe.
  • Rozwiązanie istotnego problemu zachowania spójności strony WWW z komunikacją marketingową marki.
  • Pomoc w dopracowaniu materiałów na stronę WWW i ewentualne prace nad innymi projektami przed zaprojektowaniem strony internetowej.
  • Projekt strony WWW, która będzie zoptymalizowana pod kątem wyszukiwarki Google oraz dostosowana do innych działań marketingowych firmy.
  • Podczas planowanie proponujemy naszym klientom tylko niezbędne z punktu widzenia biznesowego rozwiązania, dzięki czemu nie obarczamy ich zbędnymi kosztami projektu.
  • Umożliwiamy włączenie się osoby zlecającej projekt w proces projektowania strony internetowej, dzięki czemu dostarczamy masę istotnych i ciekawych informacji marketingowych oraz technicznych naszemu klientowi, a nasza wiedza w następnej kolejności procentuje latami.

CO WIĘCEJ?

Finalizując projekt strony internetowej każdorazowo przygotowujemy dla naszych klientów propozycje działań marketingowych obejmujące pomysły na kampanie reklamowe, dobór partnerów typu joint-venture, działania stałe oraz inne pomysły biznesowe.


Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta i rozważasz możliwość zaplanowania oraz wdrożenia działań marketingowych lub innych usług reklamowych we współpracy z nami, nie zwlekaj z kontaktem.
Stale realizujemy różne projekty, dlatego chcielibyśmy poznać Twój biznes możliwie szybko po to – aby wygospodarować czas na pracę dla Ciebie.
Nie wahaj się również skontaktować z nami, aby dopytać o szczegóły naszej oferty.
To przecież nic nie kosztuje!

Zapraszamy do kontaktu

Skontaktuj się z nami!

Dołącz do naszej
Biznesowej Społeczności!

Zapisz się na nasz newsletter i otrzymaj dostęp do inspirującego materiału video, aby poznać historię Piotra i jego niesamowitej strategii marketingowej.