Blog

Jak działają cele reklamowe na Facebooku?

System reklamowy Facebooka to potężne narzędzie, dzięki któremu możemy dotrzeć do wielu odbiorców i zamienić ich w klientów. Facebook udostępnia reklamodawcom specjalny panel, który jest swoistym kombajnem marketingowym poprzez który tworzy się reklamy, a poniższy artykuł będzie dotyczył bardzo istotnego etapu prac nad reklamą – wyboru technicznego celu reklamowego.  Od czego zacząć?  Na samym początku […]

więcej

Jak działają cele reklamowe na Facebooku?

Sylwia Basiak: Dlaczego zdecydowałam się przejść ze stanowiska dyplomatycznego na swój biznes.

Krótka, osobista opowieść o tym dlaczego zdecydowałam się nie kontynuować pracy w Stałym Przedstawicielstwie RP przy NATO w Brukseli i podjęłam się prowadzenia biznesu marketingowego.  Będąc absolwentką stosunków międzynarodowych marzyłam o pracy w organizacji międzynarodowej. Nic dziwnego, bo było to zgodne z moim wykształceniem i chyba większość studentów tego kierunku o tym marzy. Ciężko pracowałam, […]

więcej

Sylwia Basiak: Dlaczego zdecydowałam się przejść ze stanowiska dyplomatycznego na swój biznes.

Jak przeprowadziłem się do Brukselii i zacząłem prowadzić marketing na skalę międzynarodową? Narzeczeństwo oraz nowa osoba w zespole.

To będzie krótka historia o miłości, pechu w biznesie oraz „byciu postawionym pod ścianą”. Zatem zacznijmy od początku. Wszystko rozpoczęło się na kilka miesięcy przed ogłoszeniem przez światowe rządy pandemii Covid-19 i związanych z tym obostrzeń. Wpadłem na pewien koncept biznesowy i planowałem otworzyć nową firmę. Znalazłem lukę w rynku i postanowiłem ją wypełnić moim, […]

więcej

Jak przeprowadziłem się do Brukselii i zacząłem prowadzić marketing na skalę międzynarodową? Narzeczeństwo oraz nowa osoba w zespole.

Co Rafał Gnatiuk robi w książce dla wizażystek?

Ja i branża beauty? Właśnie skończyłem spotkanie, podczas którego odebrałem książki zatytułowane „Make-up Business vol 2.” by MUA.pl – wszystko o wizażu. Książka autorstwa znanych w branży beaty mówczyń publicznych, szkoleniowców, twórczyń skupiającego ok. 50 tys wizażystek profilu na instagramie „MUA.pl”. Właścicielek jedynej w Polsce, niezależnej biznesowej szkoły branżowej w branży Beauty – „Make-up Business”. […]

więcej

Co Rafał Gnatiuk robi w książce dla wizażystek?

Rafał Gnatiuk: Jak zostałem strategiem reklamy? Cz. 2.

Poprzedni wpis seri „Rafał Gnatiuk: Jak zostałem strategiem reklamy?” zakończyłem zdobyciem pierwszego zlecenia – wykonania strony internetowej. Zapraszam do zapoznania się z dalszą częścią tego artykułu. „Co ma być na stronie internetowej?” – Takie pytanie usłyszałem od mojego znajomego kolegi -grafika, który miał stworzyć wspomnianą wcześniej stronę internetową. „Kurczę, ale zaraz, skąd ja mam wiedzieć […]

więcej

Rafał Gnatiuk: Jak zostałem strategiem reklamy? Cz. 2.

Rafał Gnatiuk: Jak zostałem strategiem reklamy? Cz. 1.

Jak to się stało, że zostałem strategiem reklamy? Dlaczego postanowiłem porzucić swój poprzedni biznes – agencję interaktywną a następnie stworzyć firmę wyspecjalizowaną w planowaniu oraz wdrażaniu strategii marketingowych? Jaka jest różnica między „zwykłą agencją reklamy”, a firmą którą stworzyłem? I dlaczego po kilku latach przymierzania się do prowadzenia bloga w końcu zdecydowałem się stworzyć pierwszy […]

więcej

Rafał Gnatiuk: Jak zostałem strategiem reklamy? Cz. 1.

Rafał Gnatiuk: Mój pierwszy, osobisty wpis na blogu :)

Kim jestem, czyli krótko o mojej osobie. Nazywam się Rafał Gnatiuk, jestem strategiem reklamy oraz biznesmenem. Jestem właścicielem firmy konsultingowej wyspecjalizowanej w kreowaniu oraz wprowadzaniu w życie strategii marketingowych – StrategieReklamy.pl. Jestem również autorem szkolenia „Akademia Strategów Marketingu” oraz twórcą wielu koncepcji marketingowych. W swojej karierze współtworzyłem kilka firm. Oprócz marketingu – podejmowałem się innych […]

więcej

Rafał Gnatiuk: Mój pierwszy, osobisty wpis na blogu :)

Studium przypadku
uczelni wyższej „Kampania Rekrutacyjna UMCS”

Jak przeprowadzić kampanię rekrutacyjną na studia wyższe w obliczu niżu demograficznego w skótek którego od wielu lat spada liczba osób zainteresowanych podjęciem się studiów? Jak przekonać potencjalnych kandydatów na studia, że warto kontynuować naukę na uczelni zlokaliowanej w mieście w którym rynek pracy jest postrzegany jako ciężki? Wydawało się, że przeprowadzenie kampanii reklamowej ma nikłe szanse na odwrócenie tendencji na rynku uczelni wyższych. Jednak i w tak poważnym kryzysie rynkowym udało nam się osiągnąć wielki sukces: kampania rekrutacyjna UMCS pozwoliła na zrekrutowanie o 500 więcej studentów niż kampania przeprowadzona w roku ubiegłym! Co więcej, był to pierwszy wzrost liczby studentów w stosunku do roku ubiegłego od kilku lat! Co stanowiło o sukcesie kampanii? Tym razem kluczem do sprostania oczekiwaniom było dokładne zrozumienie grupy docelowej. Na podstawie analizy badań rynkowych, własnych interpretacji została stworzona strategia, której pozwoliła na osiągnięcie niewiarygodnego wyniku. Zapraszamy do lektury inspirującego Case Study kampanii rekrutacyjnej UMCS.

więcej

Studium przypadku uczelni wyższej „Kampania Rekrutacyjna UMCS”

Studium przypadku
Restauracji – Pizzerii „Viva La Pizza!”

Jak wprowadzić na konkurencyjny rynek restaurację, która będzie otworzona w lokalu, gdzie poprzedni najemca miał problem z utrzymaniem swojej gastronimii? Rynek pizzerii jest niemal w każdym mieście rynkiem mocno obstawionym przez konkurencję. Wydawałoby się, że na takim rynku naprawdę ciężko jest się wyróżnić. Ale nawet w takich warunkach można stworzyć markę która jest silna i przywiązuje do siebie klientów. Opracowanie koncepcji marki, nazwy firmy, logo i systemu identyfikacji wizualanej, kampania reklamowa wprowadzająca nową markę na rynek i szereg innych działań. Zapraszamy do zapoznania się z kolejnym studium przypadku: Viva La Pizza!

więcej

Studium przypadku Restauracji – Pizzerii „Viva La Pizza!”

Studium przypadku
Klubu Sportowego „K1 Fighting Center”

Jakie podjąć kroki, gdy na rynku pojawia się silna konkurencja i to w dodatku są nią zachodnie korporacje, które wydają się mieć nieograniczony kapitał? Z takim zadaniem przyszło się nam zmierzyć na rynku klubów fitness. Odpowiednia zmiana profilu działalności, pomysł na wielką idę firmy, filozofia oraz kreowanie lifestailu to tylko część działań dzięki którym biznes Grzegorza Adamczyka i Macieja Kaznowskiego odzyskał dawną świetność. Do tego trzeba było odpowiednio przebudować ofertę firmy. Ale o tym wszystkim w inspirujący Case Study klubu sportów walki K1 Fighting Center.

więcej

Studium przypadku Klubu Sportowego „K1 Fighting Center”

Dołącz do naszej
Biznesowej Społeczności!

Zapisz się na nasz newsletter i otrzymaj dostęp do inspirującego materiału video, aby poznać historię Piotra i jego niesamowitej strategii marketingowej.