Pierwsza w Polsce branżowa konferencja
o planowaniu i wdrażaniu
strategii marketingowych
w Ośrodkach Szkolenia Kierowców

Podczas konferencji będziesz uczestniczył w 100 % praktycznych warsztatach na temat tworzenia i wdrażania strategii marketingowej dla Twojej branży:

  • nauczysz się tworzenia strategii kreatywnej dla Twojej marki
  • dowiesz się jak tworzy się oraz wdraża systemy identyfikacji wizualnej
  • dowiesz się jak poprawić lub wdrożyć nowy projekt strony internetowej, która jest podstawą efektywnych strategii marketingowych
  • jak organizuje się pozycjonowanie strony internetowej oraz reklamy w Google i na Facebooku (w tym reklamy śledzące)
  • poznasz 3 magiczne sztuczki marketingowe, które całkowicie odmienią oblicze Twojego biznesu!

Historia małej szkoły jazdy,
która stała się milionowym biznesem

Darka poznałem 6 lat temu. Prowadził on wówczas niewielką, niemal „garażową” firmę. Gdy mi ją przedstawił, nie mogłem się nie uśmiechnąć – szkoła jazdy „OSK” Piotr, której właścicielem jest Darek. No cóż, tak to w życiu bywa – Darek odkupił swój biznes od poprzedniego właściciela i postanowił pozostać przy jego nazwie. To był czas, w którym nie zdawał sobie jeszcze sprawy, jak wielki sukces na niego czeka. Borykając się z wieloma problemami, prowadził drobny biznes, którego obroty w skali roku nie przekraczały 200 tys. zł. Czym jest 200 tys. zł w branży, w której musisz utrzymać biuro, spłacać leasingi, ponosić koszty naprawy samochodów, benzyny, instruktorów, ZUS, księgowości, podatków…

Tak małemu graczowi ciężko jest przetrwać na rynku. Rosnąca konkurencja, mordercze obniżki cen, coraz bardziej komplikujące życie przedsiębiorców przepisy, kontrole z urzędów – i tak w nieskończoność. Darkowi udało się jednak sprawić, że jego firma stała się naprawdę wielką. Taką, która generuje milionowe przychody.

Czy chciałbyś dowiedzieć się, jak Darek osiągnął tak imponujący sukces?

Co za pytanie – oczywiście, że tak! W końcu z jakiegoś powodu trafiłeś na ten tekst i aż do tego momentu nie zrezygnowałeś z czytania. Udzielenie krótkiej odpowiedzi na zadane pytanie jest bardzo trudne, ale się postaram.

Darek zastosował się do zasad wdrażania marketingu strategicznego. Przez kolejne 6 lat krok po kroku realizował w swojej firmie plan marketingowy, który dla niego opracowałem. Nasze wspólne działania rozpoczęliśmy od stworzenia koncepcji reaktywnej marki, wdrożenia systemu identyfikacji wizualnej, zaprojektowania makiety funkcjonalnej strony internetowej (tak zwanego UX), odpowiedniego uruchomienia SEO (pozycjonowania strony internetowej), reklam Google Ads (AdWords), Facebook Ads oraz wielu innych działań mających na celu zbudowanie mocnej i rozpoznawalnej marki.

To jednak nie wszystko! Darek, za moją namową, zgodził się też na przeprowadzenie autorskich kampanii reklamowych, których do tej pory nie stosowały żadne szkoły jazdy w kraju. Ludzie, którzy widzieli podejmowane przez nas działania marketingowe, byli zdumieni. W branży reklamowej takie akcje nazywa się „this is a kind of magic”.To naprawdę magiczne sztuczki, które zmieniają oblicza całych rynków.

Współpraca, która zmieniła oblicze branży

Cały czas zwracam się do Ciebie jako narrator opowieści o tajemniczym Darku, właścicielu szkoły jazdy OSK Piotr. Nadszedł chyba jednak czas, abym w końcu Ci się przedstawił.

Nazywam się Rafał Gnatiuk i jestem właścicielem firmy „StrategieReklamy.pl” – agencji strategiczno-managerskiej, która specjalizuje się w opracowywaniu i wdrażaniu w życie strategii marketingowych dla firm. Na swoim koncie mam strategie zarówno dla małych biznesów, jak i wielkich korporacji, a nawet instytucji publicznych (jestem między innymi autorem strategii komunikacji marketingowej oraz kampanii rekrutacyjnej dla jednej z największych uczelni publicznych w kraju – Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej).

Od 10 lat pracuję z właścicielami firm z różnych branż. Analizuję rynki, opracowuję koncepty marketingowe, tworzę plany medialne oraz wdrażam swoje wizje w życie. Darek, a dokładniej Dariusz Jabłoński, 6 lat temu zdecydował się mi zaufać i skorzystać z moich usług. Stworzyłem dla niego plan marketingowy, który następnie sumiennie realizowałem. Z roku na rok nasza współpraca stawała się coraz bardziej intensywna, a podjęte przeze mnie działania pozwoliły mu na dynamiczny rozwój biznesu. Tym sposobem stworzyliśmy giganta na rynku szkoleń dla kierowców – firmę OSK Piotr.

Wróćmy jednak do magicznych sztuczek

Początkowo chciałem podzielić się wszystkimi moimi pomysłami podczas konferencji OSK Marketing, na którą serdecznie Cię zapraszam. Obiecałem jednak, że przedstawię Ci jedną z moich magicznych sztuczek, która w spektakularny sposób wynosi marketing szkół jazdy na wyższy poziom. Niech sztuczka, którą Ci teraz przedstawię, stanowi przedsmak tego, co czeka na Ciebie na konferencji OSK Marketing.

W ramach krótkiego wstępu muszę wyjaśnić kilka kwestii. Jednym z najczęstszych błędów popełnianych przez początkujących marketingowców jest złe rozumienie kategorii rynkowej, po której się poruszają. Na pytanie „z kim konkurujesz?” większość właścicieli szkół jazdy odpowiada, wymieniając inne szkoły jazdy w swoim mieście. Wytykają im przy tej okazji ich błędy i mówią o tym, w czym są od nich lepsi. A klientów najczęściej… wcale to nie interesuje!

A jak zareagowałbyś na to, gdybym powiedział Ci, że Twoja szkoła jazdy wcale nie musi konkurować z innymi ośrodkami, jeśli chodzi o szkolenia dla kierowców zawodowych? Jak byś zareagował, gdybyś dowiedział się, że Twoją prawdziwą konkurencją nie są inne szkoły jazdy, ale uczelnie wyższe i biura pośrednictwa pracy na emigracji?

Tak! Twój potencjalny klient, zanim w ogóle zdecyduje się przystąpić do kursu na kat. C, najprawdopodobniej najpierw będzie rozważał wiele innych zawodów, jakie mógłby w życiu wykonywać. Sprawdza przy tym możliwości kształcenia na uczelniach, zastanawia się nad emigracją w celu znalezienia lepszego życia. Musisz zrozumieć, że w rzeczywistości wcale nie sprzedajesz swoim kursantom kursów na ciężarówkę. Sprzedajesz im szansę na zarabianie lepszych pieniędzy, stabilne zatrudnienie, możliwość zadbania o rodzinę i życie na poziomie.

I teraz pomyśl, co by się stało, gdybyś trafiał ze swoją reklamą nie tylko do osób zdecydowanych na kurs kat. C, ale do wszystkich, którzy właśnie zastanawiają się nad wyborem swojej ścieżki zawodowej.

No to teraz – jak to zrobić?

This is a kind of magic!

Wynajem billboardu o powierzchni zbliżonej do tej starej naczepy to koszt około 1000-2500 zł miesięcznie (w zależności od wielkości miasta, w którym prowadzisz biznes). Zamiast wydawać tak ogromną kwotę, możesz kupić nadającą się na złom naczepę, ustawić ją w widocznym punkcie w Twojej miejscowości i… cieszyć się kilkakrotnie bardziej skuteczną i tańszą reklamą!

Niech powyższy przykład stanowi dla Ciebie pewną inspirację – inspirację do nowego sposobu myślenia, o którym opowiem Ci więcej na konferencji OSK Marketing. Treść powyższej reklamy, pomysł, grafiki oraz hasło reklamowe są zastrzeżone i objęte prawami autorskimi dla firmy OSK Piotr.

Mam dla Ciebie jednak dobrą wiadomość. Podczas konferencji przedstawię Ci wiele innych, „gotowych” do zastosowania pomysłów oraz przedstawię specjalną ofertę współpracy, dzięki której będziesz mógł wdrożyć identyczne działania jak te, które wykonałem dla firmy OSK Piotr. Są to elementy, które będą budowały rynek wszystkim szkołom jazdy, a nie zabierały klientów jednej tylko po to, aby oddać drugiej.

OSK Marketing - Pierwsza w Polsce branżowa konferencja
o planowaniu i wdrażaniu strategii marketingowych w Ośrodkach Szkolenia Kierowców

OSK Marketing to praktyczna konferencja poświęcona planowaniu strategii marketingowej dla ośrodków szkolenia kierowców. To jedyne w Polsce dedykowane Twojej branży wydarzenie, podczas którego zdradzę Ci tajemnice planowania oraz wdrażania strategii marketingowych, skupiając się na sprawdzonych na Twoim rynku metodach.

Podczas konferencji dowiesz się:

  • Jak skutecznie zaplanować strategię marketingową dla swojej szkoły jazdy, bez względu na to, czy prowadzisz niewielki biznes, czy jesteś już lokalnym liderem,
  • Jak zaplanować obecność swojej firmy w Internecie,
  • Czy warto prowadzić fan page na Facebooku oraz w jaki sposób to robić,
  • Jak fachowo tworzyć koncepcję marki: na poziomie strategicznym oraz poziomie kreatywnym,
  • Czym jest koncept strategiczny marki: Insight, Benefits, RTB,
  • Jaki archetyp ma Twoja marka,
  • Czym jest UX oraz jak stworzyć makietę funkcjonalną strony internetowej,
  • Czym charakteryzuje się porządnie wykonany system identyfikacji wizualnej oraz co się na niego składa,
  • Jak w pełni wykorzystać potencjał systemu Google Ads oraz czym jest remarketing (reklamy śledzące),
  • Jakie są pomysły na wykorzystywanie technik reklam śledzących w Twoim biznesie,
  • Jakie są możliwości ustawiania kampanii reklamowych poprzez panel Facebook Ads.

Brzmi ciekawie?
To jeszcze nie wszystko!

Podczas konferencji przedstawię Ci
3 magiczne marketingowe sztuczki,
które całkowicie odmienią oblicze Twojej firmy. Jeśli pomysł ze zrobieniem naczepy z reklamą o zarobkach kierowcy zawodowego zwrócił Twoją uwagę, ta część konferencji będzie dla Ciebie bardzo interesująca. To, czego się dowiedziałeś, czytając ten tekst, to tylko namiastka tego, co chciałbym Ci przekazać. Podczas konferencji zaprezentuję Ci pomysły tak skuteczne, że ich poprawne wdrożenie sprawi, że Twoja firma eksploduje od nadmiaru klientów!

Aby było jeszcze ciekawiej, podczas konferencji o historii swojego biznesu osobiście opowie Dariusz Jabłoński, właściciel Szkoły Jazdy OSK Piotr, którego zdążyłeś już poznać w poprzedniej części tekstu. Dariusz przygotował dla Ciebie również wiele smaczków pochodzących z jego własnego doświadczenia, które wspaniale uzupełnią moją część marketingową. Opowie między innymi o problemach organizacyjnych, obsłudze klienta oraz wielu innych zagadnieniach związanych z branżą szkolenia kierowców – wartość jego wiedzy jest nieoceniona.

Prelegenci

Rafał Gnatiuk

Właściciel agencji strategiczno-managerskiej „StrategieReklamy.pl”. Agencję reklamy prowadzi od blisko 10 lat. Specjalizuje się w strategicznym planowaniu komunikacji marketingowej, zarządzaniu projektami marketingowymi oraz w marketingu internetowym. Jako praktyk biznesu wykłada na uczelni ASBIRO (Alternatywna Szkoła Biznesu i Rozwoju Osobistego). Przedsiębiorca, twórca ogólnopolskiego start-upu technologicznego „WymieniamyWyswietlacze.pl” oraz właściciel kilku innych firm. Na swoim koncie ma ponad 50 zaplanowanych i wdrożonych z sukcesem strategii marketingowych dla mniejszych oraz większych (o zasięgu ogólnoświatowym) firm i instytucji publicznych (np. Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej).

Prywatnie pasjonat gier logicznych: szachów (wielokrotny mistrz woj. lubelskiego) oraz pokera. Amatorsko trenuje boks oraz uprawia kitesurfing.

Dariusz Jabłoński

Przedsiębiorca, który swoją karierę rozpoczął jako instruktor w szkole jazdy. Po zebraniu odpowiedniego doświadczenia przejął niewielką firmę – OSK Piotr, którą w ciągu kilku lat rozwinął do rangi lokalnego lidera rynkowego. Jego najsilniejszą stroną jest skuteczne zarządzanie dużym zespołem ludzkim. Razem ze swoją żoną Amelią koordynuje prace ponad 40 osób. Wspólnymi siłami stworzyli ośrodek szkolenia kierowców, który w swojej flocie posiada 10 samochodów ciężarowych, 2 autobusy, 15 samochodów osobowych, 7 motorów oraz inne pojazdy tj. naczepy, przyczepy, wózki jezdniowe.

Prywatnie cieszy się statusem młodego dziadka oraz ojca dwójki dzieci. Pasjonują go książki z zakresu rozwoju osobistego, żużel, podróże oraz dobre wino – można go spotkać na corocznym święcie wina na Morawach, w którym rok do roku uczestniczy wraz ze swoją żoną oraz wspólniczką – Amelią Jabłońską. Uwielbia podróże i chętnie podejmuje się nowych wyzwań.

Organizatorzy konferencji

Termin i miejsce konferencji

Konferencja odbędzie się dnia
25.01.2020 w Warsaw Trade Tower
(ul. Chłodna 51, Warszawa) na 32 drugim piętrze
(gwarancja zapierającego dech w piersiach widoku na stolicę!).

Start konferencji: 9:30
Przewidywana godzina zakończenia: 17:00

CENA

Ile warta jest wiedza, która pozwoliła innej firmie z Twojej branży osiągnąć milionowy sukces? Jak można wycenić pierwszą i jedyną w Polsce branżową konferencję dotyczącą planowania oraz wdrażania strategii marketingowych w Ośrodkach Szkolenia Kierowców?

Początkowo planowałem zorganizować kameralne szkolenie, podczas którego sprzedałbym całą moją wiedzą na temat marketingu w branży szkolenia kierowców. Wyceniłem wydarzenie na 5000 zł. Znalazłem już nawet kilka chętnych szkół gotowych na to, aby wziąć w niej udział i zapłacić za całe know-how. Od wielu właścicieli szkół jazdy usłyszałem jednak, że mimo chęci i zapotrzebowania na przekazywane przeze mnie treści nie są w stanie wygospodarować takiej kwoty – a ja nie chciałem, aby cena zdobywania wiedzy uniemożliwiła komukolwiek rozwijanie biznesu.

Dlatego też postanowiłem zorganizować konferencję na nieco większą skalę i znacznie obniżyć jej koszty.
Zamiast planowanej wstępnie ceny na poziomie 5000 zł, oferuję całodniową konferencję,
specjalistyczną wiedzę i doświadczenie dedykowane tylko i wyłącznie branży, w której pracujesz, za jedyne
1500 zł
To nie wszystko!
Ponieważ ze względów organizacyjnych zależy mi na jak najszybszej rejestracji miejsc na konferencji,
wprowadzam dodatkowy rabat dla każdego, kto zapisze się oraz dokona płatności
do dnia 15 grudnia 2019.
Zatem ostateczna,
limitowana cena za konferencję to:

1500 zł
900 zł!*

*Uwaga! To jednorazowa okazja!

Ze względu na wysokie zainteresowanie konferencją spływa do mnie wiele pytań.
Najczęściej powtarzającym się jest:

Czy będą jeszcze inne terminy?

Odpowiadając więc na pytanie: OSK Marketing to jednorazowe wydarzenie.
Na chwilę obecną nie planuję powtarzania konferencji. Być może kiedyś, w odległej przyszłości to zrobię, ale nie jestem w stanie tego obiecać ani określić terminu. Dlatego też zachęcam Cię do pełnej mobilizacji.
Wiedza, którą Ci dostarczę, jest warta bardzo dużo – a branżowa konferencja o tak wysokim stopniu zaawansowania być może nigdy nie zostanie już powtórzona.

Dołącz do naszej
Biznesowej Społeczności!

Zapisz się na nasz newsletter i otrzymaj dostęp do inspirującego materiału video, aby poznać historię Piotra i jego niesamowitej strategii marketingowej.